neděle 20. března 2016

What to do when you're bored!


Hi!
Každý se někdy nudí, no ne? Tak dneska mám pro Vás článek, který Vám snad pomůže se tomu vyvarovat. Já osobně jsem ten typ člověka, co by chtěl pořád zažívat nějaké dobrodružství, ale nakonec zůstanu celý den v posteli :D Musím taky říct, že tohle je spíš na dny, kdy nemáte náladu na lidi :D Takže tady je pár typů, jak se vyhnout nudě...




1) Koukněte se na film nebo seriál


Tak tohle asi dělá každý, když neví co. Jsem milovník filmů a seriálů, takže to u mě nemohlo chybět. Jestli Vám došla inspirace a nevíte na co koukat, tak mám žebříček TOP10 seriálů a taky dlouhý seznam Teen Girl Movies , tak mrkněte tam. Třeba Vás něco zaujme.



2) Youtube videa


Taky další jasný bod. Už 3 týdny nechodím do školy a tohle je v podstatě to jediné, co celé dny dělám. Smutné já vím. A jestli nevíte na jaká videa i tady Vám můžu pomoct :D V článku TOP10 Youtubers Vás určitě někdo zaujme a jestli ne prostě do vyhledávače zadejte, co Vás zajímá a určitě něco najdete ;)



3) Zkuste DIY


Tady můžete využít opět youtube nebo třeba weheartit nebo pinterest. Prostě jakoukoliv stránku, která nabízí super nápady na DIY. Je to fajn, můžete si k tomu klidně pustit i nějaký ten film a když se Vám to povede můžete se s tím pak pochlubit třeba kamarádům. Může to být cokoliv od dekorací až po jídlo.



4) Uklízejte


Tak jo teď si asi všichni myslí, že jsem divná. Ale uklízení může být občas sranda. Nemyslete si, že doma v jednom kuse uklízím, je to spíš přesně naopak :D Ale když si k tomu pustíte nějaké super písničky, tak můžete zpívat nebo tancovat a půjde Vám to líp. Můžete si taky přeorganizovat pokoj. Tím myslím drobnosti např. přesunout fotky, kytky, prostě dekoraci. Ale jestli se cítíte na přesouvání nábytku i to je možnost :D



5) Vyrazte ven


Vezměte si sluchátka a jděte se prostě projít. Nebo si třeba někam dojeďte autobusem a zpátky jděte pěšky, to je jedno. Pročistíte si hlavu, budete mít trochu toho zdravého pohybu a ještě můžete pořídit super fotky na instagram :D



6) Nákupy!!


První bod, u kterého potřebujete peníze. Prostě prolezte desítky obchodů a objevujte nové věci. Nemyslím tím jen nákupy oblečení. Zajděte třeba do obchodu s dekoracemi nebo do drogerie. Nebo do knihkupectví! Nebo prostě obejděte všechno :D



7) Vytvořte si novou tapetu


Možná to zní divně, ale já to dělám docela často. Buď prostě vezmu pár fotek s kamarády nebo jednoduše stáhnu obrázky z weheartit nebo z tumblr a vytvořím koláž. Tady je pár ukázek:







8) Vytvářejte outfity


Tak tohle jsem s kamarádkami dělávaly pořád! Na stránce www.polyvore.com si můžete vytvářet vlastní outfity a strávit tím hodiny! Věřte mi :D Co jsme s kamarádkami dělali bylo, že jedna řekla: místo (na jakou příležitost má outfit být)  barvu a většinou i člověka (můžete přidávat fotky celebrit)
 Takže např. ples, fialová, Harry Sytles nebo procházka v Central Parku, šedivá, Dylan O'brien. Pak už jim stačí jen poslat odkaz :)


Tak dneska jsem přišla jen na tohle. Určitě je spousta dalších věcí, co se dá dělat. Jestli pro mě máte nějaké typy, určitě je napište do komentářů :) A taky jestli se Vám líbí moje koláže. Ty čtvercové vždycky nastavím jako dlaždice, aby to vyplnilo celou plochu. 

Mějte se krásně Niki xx

Žádné komentáře:

Okomentovat