čtvrtek 14. dubna 2016

New favorite TV show?




Ahoj!
Už jsem zveřejnila článek TOP10 TV Shows, já vím. Ale to bylo před tím, než jsem kvůli nemoci byla něco přes měsíc zavřená doma. Takže přirozeně jsem musela najít nový seriál. A tentokrát se mi to vážně povedlo!!! Doufám, že si po tomhle článku nebudete myslet, že jsem úplný cvok.


Seriál se jmenuje One Tree Hill. Je poměrně starý, první série se vysílala v roce 2003 a poslední tj. 9. skončila v roce 2012. Každá série má kolem 20 dílů. Prvních 6. jsem nemohl oči ani na chvilku odtrhnout, byla jsem do toho tak zažraná! Kdo už to viděl, ví, co se po 6. sérii změnilo, ale nechci nic prozrazovat. 7. sérií jsem se nějak prokousala a pak se do toho zase dostala.


Děj se odehrává v americkém městečku Tree Hill. Středoškolák Lucas Scott, vychováván jenom jeho matkou, se přidá do školního basketbalového týmu. Všechno se ale komplikuje, protože kapitánem týmu je jeho nevlastní bratr Nathan a on ani jejich společný otec ho tam rozhodě nechtějí. V příběhu nechybí ani dívčí zastoupení. Děj zamotávají tři dívky: Haley- nejlepší kamarádka Lucase, Peyton- Nathanova přítelkyně a Brooke- temperamentní roztleskávačka a nejlepší kamarádka Peyton. Překonávání překážek, zlomená srdce, lži, osud. Né vždycky se život vyvíjí tak, jak jsme si to představovali. 


Hlavní obsazení:


Lucas Scott: Chad Michael Murray




















Nathan Scott: James Lafferty























Peyton Sawyer: Hilarie Burton






















Haley James: Bethany Joy Lenz-Galeotti




















Brooke Davis: Sophia Bush





















Tvůrce:Mark Schwahn






Existuje spousta důvod, proč jsem si tenhle seriál tolik oblíbila. Obrovskou roli zde hraje hudba. Začíná to už úvodní písničkou. Hned, jak jsem ji slyšela, jsem si jí zamilovala. Zmiňují tam také hodně citátů od známých autorů. Nemůžu ani spočítat, kolikrát jsem brečela nebo se nahlas smála. Celý příběh je hrozně inspirující a nutí Vás zamyslet se nad sebou. Upřímně jsem díky němu, překonala dost těžký a zmatený období. I to je možná důvod, proč je pro mě tak důležitý. Jestli zvažujete, že začněte koukat, máte ode mě zakázáno hledat na internetu obrázky apod. Já tu chybu udělala a hned po první sérii jsem nadšeně začala hledat. Velká chyba. Prakticky jsem věděla, jak všechno dopadne. Stejně jsem ale brečela. 


Nechci tady nic prozradit, tak jen napíšu moje oblíbené postavy a tak.
Peyton: Mám pocit, že jsme si dost podobné, i když ona je mnohem silnější než já. Obě milujeme hudbu a jsme tak trochu pesimistky. Akorát já neumím kreslit :D
Lucas: Proč nejsou všichni kluci jako Lucas? Víc k tomu nemám, co říct :D
Skills: Skills je prostě Skills. Nejvíc jsem se asi nasmála právě při jeho scénách.
Jamie: Cute, cute, cute.
Leyton forever!!!!

Tak tady to je. Myslím, že teď budu muset aktualizovat TOP10 TV Shows :D Takže hned po tomhle se na to vrhnu. Jestli jste někdo viděli OTH a chcete si o tom pokecat, prosím, prosíííímmm napište. Buď do komentářů nebo můžete na twitteru, měla bych hroznou radost!!

Mějte se krásně Niki xx



Žádné komentáře:

Okomentovat