neděle 6. března 2016

TOP10 Music Artists (updated)



Ahoj!

Tak dneska to bude o hudebních interpretech. Neříkám, že znám slova každé písničky všech interpretů, co se tady objeví, ale minimálně u prvních dvou to tak bude.  Žánry umělců budu hledat na internetu, protože vím, že se o tom často diskutuje. Takže, jestli budete mít nějaké výhrady, not my fault. Doufám, že Vám aspoň trochu pomůžu :) Jdeme na to.....






1) 5 Second of Summer



Pop-Rock
Možná už jste od nich něco slyšeli na óčku nebo v rádiu, ale věřte mi. Jejich singly nejsou tak super, jako zbytek alba! Jejich texty jsou pro mě všechno! Loni jsem byla na jejich koncertě a let me just say- live znějí ještě líp!!! To je taky důvod, proč už mám lístky na další koncert :D

Mých TOP5 písniček:

1) Broken Home
2) Long Way Home
3) Vapor
4) Never Be
5) Broken Pieces

Ouch, tak tady bylo hodně těžké vybrat jen top5, ale nakonec jsem něco sesmolila. 5SOS jsou moje srdcová záležitost, rozhodně všem doporučuji!!






2) One Direction



Pop
Tak jo, jestli jste ještě neslyšeli o 1D, tak nevím, kde žijete :D Nic ve zlým. Nechci to tady nějak přehánět, protože vím, že pořád existuje spousta haterů. Každopádně 1D poslouchám už od roku 2011 a jsou lepší a lepší. Říkejte si, co chcete. V roce 2014 jsem byla na koncertě, ale popravdě jsem nebyla schopná si ho naplno užít. Byla jsem na stání a po celodenním čekání už mi scházela energie. Ale jejich hudba se mi prostě líbí a v mém žebříčku nesmí chybět. 

Mých TOP5 písniček:

1) Love You Goodbye
2) They Don't Know About Us
3) A.M
4) Where Do Broken Hearts Go
5) History

Fuuu, tak u 5. písničky jsem se pěkně zapotila. Vybírala jsem mezi 6, ale nakonec zvítězila History. Asi protože je novější než ty ostatní, nad kterými jsem přemýšlela. 






3) All Time Low



Pop-Punk
K All Time Low jsem se dostala přes 5SOS. Moc nevím, co říct. Super písničky, spousta energie. Jestli se sem dostanou v srpnu určitě je budu chtít vidět live!!

Mých TOP5 písniček:

1) Time Bomb
2) Something's Gotta Give
3) The Edge of Tonight
4) Lost in Stereo
5) Dear Maria, Count Me In









4) Ed Sheeran



Folk, Akustika????
Řekněte, kdo nemá ráda Eda? Má obrovský talent! A zdá se, že to lidé ví, protože v jednom kuse něco vyhrává. A to, že je celý koncert sám na pódiu a dokáže udržet pozornost všech lidí je neuvěřitelné!

Mých TOP5 písniček:

1) Photograph 
2) Shape of you
3) I'm a Mess
4) I See Fire
5) Thinking out Loud

Tak tady to bylo opět těžké. Rozhodně sem patří ještě klasiky jako The A Team, Drunk a Give Me Love.






5) The Cab


Pop-Rock
Naposledy vydali EP v roce 2014. Každopádně chystají něco nového, takže se mám na co těšit. Upřímně? Ani nemůžu říct, proč se mi jejich písničky tak líbí. Něco na nich prostě je. 

Mých TOP5 písniček:

1) La la 
2) Bad
3) Temporary Bliss
4) Endlessly
5) Living Louder 

Mě prostě TOP5 nestačí!! :D Ještě bych přidala Angel With a Shotgun tu už jste možná někde slyšeli. 






6) Ellie Goulding



Pop
Řekla bych, že Ellie má v sobě od každého trochu. Skvělá zpěvačka! Umí na spoustu hudebních nástrojů. Měla jsem tu možnost vidět jí live a je fakt skvělá! Klobouk dolů! Vy co ji sledujete na instagramu- taky se rozplýváte nad fitness videjkama?? Bohyně!! 

Mých TOP5 písniček:
1) Around U
2) Codes
3) Army
4) Don't Panic
5) Devotion

Všechny písničky jsou z jejího posledního alba, protože to je fakt pecka! Rozhodně bych začala u něj. Ellie je prostě královna!!!







7) Fall Out Boy



Rock
Miluju FOB a Patrick Stump je úžasný zpěvák. Neříkám, že znám každou písničku, ale určitě jsou u mě na denním pořádku. 

Mých TOP5 písniček:

1) Irresistible
2) Sugar, We're Goin Down
3) My Songs Know What You Did In The Dark
4) Centuries
5) Where Did The Party Go






8) Don Broco



Rock, Alternative Rock

Další kapela, ke které jsem se dostala přes 5SOS. Jestli máte chuť si pořádně zaskákat, rozhodně bych šla na jejich koncert! 

Mých TOP5 písniček:

1) Automatic
2) Fire
3) You Wanna Know
4) What You Do To Me
5) Money Power Fame






9) Simple Plan 


Pop-Punk
Myslím, že každý už slyšel písničku od Simple Plan. Poslouchám je už strašně dlouho a rozhodně jen tak nepřestanu.

Mých TOP5 písniček:

1) Perfect
2) Welcome To My Life
3) I'm Just a Kid
4) This Song Saved My Life
5) Everything Sucks 

Vtipné je, že tenhle článek píšu v den, kdy Simple Plan hrají v Praze. Škoda, že tam nejsem no :(






10) Nickelback


Rock
A opět, kdo neslyšel o Nickelback. Je mi jedno, jestli někdo říká, že stojí za prd. Podle mě jsou prostě super! Jak už jednou řekli 5SOS- Give them a chance!!

Mých TOP5 písniček:

1) How You Remind Me
2) Far Away
3) Trying Not To Love You
4) Lullaby
5) Photograph 




Tak tohle bylo mých TOP10 hudebních interpretů. Doufám, že jsem třeba někomu z Vás pomohla objevit nového oblíbeného interpreta. 

Mějte se krásně Niki xx


2 komentáře:

  1. Super Interpreti! Az budu mit chvilku času všechny písničky které jsem neslyšela si poslechnu... Díky za typy :) a určitě chceme zážitky!!

    OdpovědětVymazat