pátek 18. března 2016

Fangirl Problems!


Ahoj!
Tak dneska to bude článek o problémech fangirl. Myslím tím hardcore fangirl. Takže jestli se Vám věci jen "líbí" a nejste jimi posedlí, tenhle článek asi nebude pro Vás. Každopádně doufám, že jestli to s posedlostí často přeháníte (jako já :D), najdete se v tom a možná se i trochu zasmějete. Enjoy....




1) Saying just one more episode but you end up watching 10 more


Tak to se mi stává pořád. Když mě seriál prostě chytne, nemůžu se odtrhnout. Nebo knížka to je jedno. Prostě s tím nemůžu přestat a nechci se vrátit do normálního světa. Každá kapitola nebo díl musí samozřejmě skončit napínavě, abych se prostě musela pustit do dalšího.



2) Watching 3 seasons in 3 days


Tohle asi zažili všichni nebo ne? Souvisí to i s prvním bodem. Jste nemocný, nemůžete vylézt z postele, tak co jiného dělat než koukat na seriály? Párkrát už se mi i stalo, že jsem nešla vůbec spát a "jela" jsem dva dny v kuse. Ale nebojte bylo to o prázdniny, takže spánku bylo dost a už jsem ho nepotřebovala. Jinak by se to taky nestalo, spánek totiž miluju :D



3) Wishing to live in a fictional world


Ani nevíte kolikrát jsem chtěla dostat svůj dopis z Bradavic. Ježiš jak já bych chtěla být v Bradavicích. Všechny ty kouzla a bojovat proti silám zla po Harryho boku. Aghhh. Ale zároveň jsem strašná romantička, takže bych chtěla být víceméně v každé slaďárně ať už je to knížka nebo film. a víte co? Někdy je prostě fiktivní svět lepší než ten opravdový.



4) Having friends that think you are weird


Pokud nemáte kamarády, kteří jsou na tom úplně stejně jako Vy, tak je tenhle bod jasný. Moje kamarádky si sice myslí, že jsem divná, ale řekla bych, že už si na to zvykly a smířily se s tím :D Musí, jsem prostě taková a ony to vědí. I když si myslím, že je nepřestávám překvapovat. Vždycky na chvíli zapomenou, že jsem přehnaně posedlá věcmi a často mě nechtějí poslouchat. Co nadělám no.



5) Being in love with every male character


Tak jo možná né s každou mužskou postavou, ale stejně. Kluci v knížkách, filmech apod. jsou prostě the best. Což mě přivádí k dalšímu bodu...



6) Not being impressed with boys in real life


U mě tohle nebude tak horký, ale stejně. Prostě kluci ve třeťáku vypadají na 15 a ty ve filmech vypadají na 20. Nebo kluci z kapel? Ochh. Kluci z knížek? Nevím, jak jinak to říct, abych neurazila všechny ostatní. Jen říkám, že fiktivní kluci jsou prostě moc perfektní.



7) Having your phone full of pictures


Tohle je asi problém všech lidí ne jen fangirl. Ale představte si tohle. Oblíbená celebrita si vyjde ven a na internetu je asi 50 fotek, jak jde po ulici. No jo jenže já se nemůžu rozhodnout, na které z nich vypadá nejlíp, tak si jich pro jistotu stáhnu aspoň polovinu že jo. A tohle se stane pokaždé, když se objeví nové fotky. Blbý je, když mám plnou paměť a nevím, co smazat. Většinou ale mažu selfie nebo fotky kafíček. Protože co kdybych někdy potřebovala 50 téměř identických fotek jak jde Luke Hemmings po ulici že jo?



8) Having no money


Tohle je asi taky problém každého teenagera, ale představte si, že ke všemu, co si kupujete normálně, Vám ještě přibudou fangirl věci. Takže lístky na koncert, nové knížky, cd (protože chcete podpořit oblíbené interprety), tričko, které měl na sobě Harry Styles. A víte jak zatraceně drahé je oblečení s logem kapely? Zkrátka, bylo by fajn kdyby mi někdo platil za to, jak věrná fanynka jsem :D



9) Millions of other girls/people love them/him too.


Když si prostě uvědomíte, že v tom nejste sami. Že i další milion holek si přeje, aby si je vzal jejich oblíbený herec, zpěvák, sportovec atd. A to je ten moment, kdy si zároveň uvědomíte, že ani Vy a pravděpodobně ani žádná z nich nebudete mít to štěstí.



10) When you finish a book/ TV show and you have no idea what to do with your life now


Pokaždé. Začnu nový seriál. Za dva dny zkouknu celou sérii a další není. Co teď? Celé dva dny jsem  řešila jen životy fiktivních postav. Ponoříte se tolik do příběhu, že když skončíte, nevíte co dál.



11) Time zones


Yep. Nový díl seriálu ve dvě ráno? Bezva tak já si teda počkám než bude s titulkama no. Videoklip oblíbené skupiny v deset hodin dopoledne? Tak jo budu doufat, že budu mít o přestávce rychlý internet. Livestream oblíbených seriálových herců v pět ráno? Hmmm, tak nic. Budu doufat, že to někdo dá na youtube. Time zones suck.



12) Casually planning your future with them


Co děláte, když jdete spát nebo když nemůžete usnout? Vždycky před spaním si představuju, jaký by to bylo, kdybych je potkala. Nebo jaký by to bylo být v Bradavicích. A  jaký by byl život potom? Neříkejte, že jste si nikdy nepředstavovali jaké by to bylo chodit s ním na předávání cen atd....Ať už je ON kdokoliv. 



Tak pro dnešek by to stačilo. Ale rozhodně bych přišla na víc :D Dolu do komentářů napište, jestli se v nějakém z bodů vidíte. A jestli Vás napadají další "problémy". Možná časem udělám Fangirl Problems 2.0, protože tohle zdaleka není vše :D

Mějte se krásně Niki xx


Žádné komentáře:

Okomentovat